The Bangkok Post staked their claim for HEADLINE OF THE YEAR whilst reporting the Thai Junta leader’s dubious election victory this week.

Whilst it isn’t clear if the headline writer’s use of the English language is good enough for an English language newspaper, or if some mischievous image making was at work, sources at the Post have claimed they were entirely unaware of their headline’s inference.

Of course that’s possible, but it does leave native English speakers with a mental image they could well do without.